Na šoli smo se odločili, da bomo poučevanje nadarjenih učencev popestrili z nečim posebnim. S sedmimi nadarjenimi učenci smo se podali na pustolovščino spoznavanja vulkanov, ki je združevala učenje in zabavo.

Med letom smo se veliko naučili o njihovih različnih značilnostih, izbruhih in posledicah. Ampak zakaj se zadovoljiti le z učenjem, če lahko učne ure postanejo bolj zanimive. In tako smo se odločili, da bomo ustvarili svojo igro spomina, imenovano “Vulkan”.

Igra “Vulkan” ni bila običajna igra spomina. Namesto klasičnih slik smo na kartice postavili vprašanja in odgovore, povezane z vulkani. Na eni kartici je bilo vprašanje, na drugi pa odgovor. Na primer, na eni kartici bi pisalo “Kaj je piroklastični tok” na drugi pa odgovor: »Piroklastični tok je silovit in nevaren tok vročih plinov, pepela, prahu in drobnih kamnin, ki se sprosti med izbruhom vulkana.” S to metodo smo si zagotovili, da bodo učenci ne samo sestavljali pare, ampak tudi obnavljali znanje o vulkanih.

Ko smo končno izdelali igro, je bil čas za akcijo! Vsak učenec je dobil priložnost, da se preizkusi v igri in pokaže svoje znanje.
Spoznali smo, da lahko učenje poteka na mnogo različnih načinov, vključno z igro in zabavo.

Zapisala:
Jasna Hrastar

Dostopnost